یادداشتهای سید منصوری

یادداشتهای سید جعفر منصوری | کارشناس ارشد علوم سیاسی | خبرنگار

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

وقتی توهین استکبار ،احلی من العسل و انتقادهای سازنده داخلی سرب داغ می شود

در دو سال ریاست جمهوری دکتر حسن روحانی ، شعارهای زیادی از جمله انتقادپذیری و تحمل مخالفین سر داده شد که هر کدام در جایگاه خود دارای ارزشهای بالایی هستند و در صورت عمل به آنها می توان گفت حرکتی نو و سازنده شکل گرفته است.

اما پس از توقیف و همچنین تذکر به چند رسانه مکتوب و مجازی دلواپس نظام و منتقد رویکرد هسته ای به جرات می توان گفت: کابینه دولت تدبیر و امید آنطور که باید و شاید تحمل مخالفین را ندارند ،چرا که با توجه به نامگذاری سال برای همدلی و همزبانی تلاشی صورت نمی دهند بلکه مخالفان و منتقدان و یا به عبارتی دلواپسان در زمینه هسته ای و دیگر مسایل کلان ملی را مورد عتاب قرار دادند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سید جعفر منصوری

یک قطعنامه خیلی بد/وقتی امنیت ،استقلال و هویت ملی تهدید می شود

تمامی 15 عضو شورای امنیت سازمان ملل به قطعنامه پیشنهادی آمریکا در خصوص جمع‌بندی مذاکرات ایران و گروه 1+5  رای مثبت دادند و آن را به تصویب رساندند.

بر اساس این قطعنامه ،تمامی قطعنامه های پیشین علیه ایران بنا بر شروط ذکر شده در قطع نامه لغو شده اما با این حال قابلیت بازگشت دارد و همیشگی نیست.

اما این قطعنامه تا چه اندازه منصفانه است و تا چه میزان با تمامیت ارضی و هویت ملی ما و خطوط قرمز مذاکره که در سخنان مقام معظم رهبری مطرح شده است تطابق دارد؟ 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سید جعفر منصوری