یادداشتهای سید منصوری

یادداشتهای سید جعفر منصوری | کارشناس ارشد علوم سیاسی | خبرنگار

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

وقتی فضای مجازی ارزشهای فرهنگی را استحاله می کند؛ چگونه از ستایش نخبگان به ستاره سازی مجازی رسیدیم؟

امیر عباس کچیلک سید محمد حسین طباطبایی

در سالهای اخیر قدرت فضای مجازی بسیاری از باورها و ارزشهای مردم ایران را استحاله کرده و یا با خطرهای جدی مواجه ساخته است، که در صورت عدم اتخاذ تدابیر ویژه تخریب بسیاری از ساختارهای فرهنگی دور از انتظار نیست.

سالهای نه چندان دور پدرها و مادرها آرزو می کردند که فرزندانشان حافظ کل قرآن شوند و یا در یکی از رشته های علمی به عنوان نخبه بدرخشند و برای کشورشان افتخار بیافرینند.

سید محمدحسین طباطبایی را همگان به یاد دارند، کودک نابغه خردسالی که با وجود سن کم حافظ کل قرآن کریم بود و با صورت و صوت زیبا همگان را مجذوب نبوغ خود میکرد.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سید جعفر منصوری

سیاست دوگانه و سازمان یافته حامیان روحانی برای تحقیر منتقدان/چه کسی اسرائیل را خشنود کرد؟/گذشته ننگین خود را در سال 88 فراموش نکنید

فتنه سال 88

بیش از 8 سال از انتخابات ریاست جمهوری سال 88 گذشته است اما آثار منفی اتفاقات پس از آن مانند دو قطبی و دوسته شدن جامعه همچنان پا برجاست، انتخاباتی که یک سوی آن 24 میلیون نفر احمدی نژادی بود و آن سوی دیگرش 13 میلیون حامی میرحسین موسوی و مخالف احمدی نژاد بود.

نسبیت بین طرفداران کاندیدای پیروز و کاندیدای شکست خورده در  انتخابات سال 96 تقریبا با اندکی اختلاف همان نسبیت انتخابات سال 88 است. اما فضای سیاسی پس از انتخابات 96 با فضای انتخابات پس از سال 88 تفاوتی جدی دارد و آنهم شیوه برخورد جناح شکست خورده است.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
سید جعفر منصوری